2018. aug 27.

Windenburg Gimi: 13 Titok és Tény az első évadról!

írta: bomarty
Windenburg Gimi: 13 Titok és Tény az első évadról!

wgtitok.png

Ha az első évadot nem is követted végig akkor is tartogathat számodra néhány érdekes, vagy éppen vicces tartalmat ez a cikk. Mivel 15 részen át illusztráltam és írtam Olivia és a többi windenburgi diák történetét előfordult, hogy csak körülményesen tudtam megoldani néhány jelenet illusztrálását. Ha szeretnél a kulisszák mögé látni, vagy csak egy jót nevetni akkor tarts velem!

7_1_1.png

1. Gyakran készítettem képeket Olivia szobájában, viszont a kezdő részekben még nem volt kész teljesen a kollégiumi rész, ezért az említett helyiségből hiányzott egy fal. Bár ez akkor épp kapóra jött, mivel így könnyebben tudtam fényképeket készíteni arról az oldalról. 

12-20-17_2-58-47_pm.png

12-20-17_2-53-33_pm.png

2. Olivia szemei kicsit bánatosak és sokszor olyan, mintha a semmibe révedne. Direkt húztam le enyhén a szemhéját, hogy szomorkás és ártatlan tekintete legyen. Végül is meghaltak a szülei, szóval érthető, ha kissé bánatos és gyámoltalan az arca. 

olivia_1.png

3. David szülinapján láthattunk egy csókjelenetet Jessicával, de még előtte Olivia és Graham kisétált az udvarra. Valamiért Oliviának pont rossz kedve volt, talán csak pisilnie kellett, mégis a sime elég érdekes fejeket vágott, amint megpillantotta a galambpárt. Néha olyan, mintha tényleg éreznének! 

12-22-17_11-38-23_am.png

4. Ezen az estén még sok érdekes dolog történt és volt egy kivágott jelenet is, amelyben Amanda részegen rámászott az egyik osztálytársára, aki alig bírta levakarni magáról. Elég hitelesre sikerültek a képek!

5. A már említett csókjelenetet nem volt könnyű összehozni, mivel több beállítást is kipróbáltam és bizony a simek egy idő után megunják, ha ugyanazt az interakciót adod ki nekik.

6. Szintén ebben a részben történt, hogy Olivia mesél a szüleiről Grahamnek. Nos, sajnos reggel lett mire ehhez a jelenthez értem és mivel a beszélgetésük kint fejeződött be, ezért  a képeket utólag kellett sötétítenem. Ráadásul hiába próbáltam, hogy szomorú témákról beszéljenek, vagy legalább valami más arcot vágjanak, egyszerűen folyamatosan nevetgéltek.   

12-27-17_2-42-00_pm.png

7. DJ Láma igazából lány sim és a buli után sajnos meghalt, mert nem figyeltem oda a szükségleteire.

12-22-17_10-16-44_am.png

12-27-17_9-12-46_pm.png

8. Illusztrálás közben néha észrevétlenül is elkezdek játszani a szereplőkkel. Ezen a képen például Daviddel kosarazom. 

12-23-17_9-31-57_pm.png

9. A képek készítése során néha úgy állnak, helyezkednek a simek, mintha ráéreznének a szituációra, mint például ezeken a fotókon, ahol Olivia barátai kíváncsian figyelik miről beszélgethet Daviddel.

03-01-18_9-27-58_pm.png

03-01-18_9-28-41_pm.png

10. Az egyik részben Olivia valami furcsát hall a lánymosdóban és ehhez szükségem volt egy olyan képre, amin hallgatózik. Mondanom sem kell, hogy szörnyű lett mind és nagyon nehéz volt valami használhatót összehozni, mivel a képek többsége leginkább egy WC-s szelfihez hasonlított. 

02-20-18_3-10-34_pm.png 11.  A simek olykor felveszik sorozatbeli szerepüket és irányítás nélkül azt teszik, amit az általuk megformált karakter tenne. Albert például takarít, Jessica dühöng, Amanda rosszban sántikál, Mr. Black ijesztget, Lexi furán viselkedik...stb.

12. Jessica buliján bűzlött a szoba! Ezt nem csak Jessica pizsama partiján, hanem az összes olyan illusztráció során átéltem, ahol étel, vagy ital került a képre, ugyanis elég gyorsan romlanak és hamar elkezdenek bűzös felhőt árasztani, így nehéz volt csillogó és tiszta poharakat mutatni a képeken. 

2_5_1.png

13. Olivia és David csókja alkonyatkor készült. Addig próbálkoztam a megfelelő póz és fény-árnyék megtalálásával, hogy már lassan sötétedett mire sikerült elkapnom a tökéletes fotót. Mivel éppen lenyugvóban volt a nap, ezért szép narancsos és fényes hátteret kaptam. Aztán ott álldogáltak a sötétben, mígnem tovább tudtam folytatni az illusztrálást. 

03-01-18_11-43-44_pm.png Remélem sikerült betekintést nyújtanom a sorozat kulissza titkaiba! Tarts velem legközelebb is és kövesd nyomon Olivia és barátai sorsát Windenburgban!

Szólj hozzá

Extra Windenburg Gimi